ΚΙΝΗΜΑ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΔΙΟΔΙΩΝ


Διόδια Αφιδνών Κυριακή 17/1

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Την Κυριακή 17 Γενάρη 2010,  πλήθος κατοίκων και εργαζομένων,  συγκεντρώθηκε στα διόδια Αφιδνών.
Κάτοικοι κάθε ηλικίας από όλες τις γύρω κοινότητες ,  καθώς και κάτοικοι από γειτονιές της Αθήνας, που έχουν αρχίσει και συγκροτούν επιτροπές αγώνα ενάντια στα διόδια , συμμετείχαν στην συγκέντρωση – λαϊκή συνέλευση, με άνοιγμα των διοδίων και ελεύθερη διέλευση των οχημάτων.
Η μεγάλη αυτή συγκέντρωση, έγινε υπό το κράτος μιας έκδηλης αγανάκτησης που αναπτύχθηκε και στις 14 κοινότητες και δήμους της , εξαιτίας της προκλητικής, εκβιαστικής   στάσης της πολυεθνικής εταιρίας της ΝΕΑΣ ΟΔΟΥ, που εκμεταλλεύεται την Εθνική οδό.
Συγκεκριμένα, από τα Χριστούγεννα , η πολυεθνική, κατέβαζε τις μπάρες.
Έτσι «αιχμαλώτιζε»   τους αρνούμενους να πληρώσουν διόδια,   εκβιάζοντας τους ή να πληρώσουν ή να υπογράψουν δηλώσεις νομιμοφροσύνης παραδεχόμενοι την ενοχή για το μεγάλο αμάρτημα του αυτονόητου: Να πηγαίνουμε ελεύθερα στην δουλειά μας και στο σπίτι μας, χρησιμοποιώντας έναν σχετικά ασφαλή δρόμο που τον έχουμε χρυσοπληρώσει.
Έτσι, οι κάτοικοι και οι  εκπρόσωποι τοπικών φορέων, στη  συγκέντρωση της Κυριακής , με την αγανάκτηση συσωρρευμένη , αποφάσισαν ομόφωνα το συμβολικό σπάσιμο των μπαρών των διοδίων.
Με την ιαχή ΟΧΙ ΑΛΛΕΣ ΜΠΑΡΕΣ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΜΑΣ, οι εκατοντάδες συγκεντρωμένοι ξεχύθηκαν κάνοντας κομμάτια όλες τις μπάρες και αναγράφοντας με σπρέι συνθήματα ( ΟΧΙ ΣΤΑ ΔΙΟΔΙΑ – ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΔΙΟΔΙΑ- ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΤΟΥΣ). Είναι η τρίτη φορά μέσα σε λίγους μήνες που οι κάτοικοι αφαιρούν τις μπάρες. Παρά την παρουσία μεγάλης δύναμης της αστυνομίας καθώς και μιας κλούβας με άνδρες των ΜΑΤ, οι κάτοικοι δεν δίστασαν ούτε στιγμή για την πράξη τους. Από την άλλη έντονη αγανάκτηση προκαλεί η ανεπιτυχής προσπάθεια σύλληψης και η κακοποίηση ενός κατοίκου απο ασφαλίτες με πολιτικά. Οι συγκεντρωμένοι κάτοικοι  όρμησαν με απειλητικές διαθέσεις κατά των ασφαλιτών  οι οποίοι έφυγαν τρέχοντας.
Οι κάτοικοι δεν εφησυχάζουν (ιδιαίτερα μετά την κατολίσθηση στα Τέμπη που στοίχισε την ζωή στον άτυχο ιταλό αρχιμηχανικό και το χώρισμα της χώρας στα δύο, με ανυπολόγιστες κοινωνικές, περιβαλλοντικές και οικονομικές συνέπειες) και με τα συνθήματα ΟΧΙ ΣΤΑ ΔΙΟΔΙΑ- ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ- ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΔΡΟΜΟΙ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ, ετοιμάζονται για την συνέχιση και παραπέρα κλιμάκωση του αγώνα τους.

Η ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΩΝ ΑΓΩΝΑ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΑ ΔΙΟΔΙΑ ΦΟΡΕΩΝ ΚΑΙ ΚΑΤΟΙΚΩΝ ΒΟΡΕΙΑΣ ΑΤΤΙΚΗΣ ( http://www.diodiastop.blogspot.com)

ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ

Πολιτών και Εργαζομένων

ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΔΡΟΜΟΙ για ΟΛΟΥΣ

Οι Επιτροπές Πολιτών  και Εργαζομένων συμπαρατάσσονται στον αγώνα των κατοίκων και των εργαζόμενων σε όλη την χώρα για κατάργηση των ληστρικών αποικιοκρατικού τύπου συμβάσεων που παραχωρούν τους δρόμους στο αδηφάγο πολυεθνικό και ντόπιο κεφάλαιο.
Στηρίζουμε και συμμετέχουμε ενεργά στο  Πανελλαδικό Συντονιστικό Επιτροπών Αγώνα κατά των Διοδίων.
Μετά την Ολυμπιακή, την ΔΕΗ, τον ΟΤΕ, την ΕΥΔΑΠ, τα λιμάνια , την Παιδεία, την Υγεία, τώρα και οι δρόμοι παραδίνονται από τις κυβερνήσεις, βορά στις διαθέσεις των μεγάλων οικονομικών συμφερόντων. Από την άλλη τα δικαιώματα των κατοίκων πετιούνται κυριολεκτικά στα σκουπίδια είτε με την προσπάθεια δημιουργίας χωματερών, δήθεν ΧΥΤΑ, που καταστρέφουν βάναυσα το περιβάλλον είτε με την ανυπαρξία ελεύθερων χώρων  και την παράδοση του λίγου πράσινου στα χέρια του μεγάλου κεφάλαιου για «αξιοποίηση» (Φιλοππάπου, Τεχνόπολις, Ελαιώνας, παραλίες, Ελληνικό, πλατείες Δρακόπουλου, Κύπρου, Ναυαρίνου κα).
Ταυτόχρονα    καταπατώνται  και τα δικαιώματα των πεζών και των ποδηλατώ, παρά τα  παχιά λόγια για δήθεν πράσινη ανάπτυξη, αλλά χωρίς πεζόδρομους, πάρκα και ποδηλατόδρομους.

ΟΡΓΑΝΩΝΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΑΝΤΙΔΡΟΥΜΕ
Καταγγέλλουμε το απαράδεκτο και προκλητικό ξεπούλημα των εθνικών μας δρόμων στα μεγάλα ιδιωτικά συμφέροντα. Αντιδρούμε γιατί οι κάτοικοι και οι εργαζόμενοι της χώρας  μας, που έχουμε χρυσοπληρώσει την Εθνική οδό, από την φορολογία, τα τέλη κυκλοφορίας, τα τέλη στα καύσιμα  και τα υπέρογκα διόδια τόσων χρόνων, καλούμαστε να πληρώσουμε εμείς τα έργα που είναι υποχρέωση του κράτους να κατασκευάσει και να συντηρεί δωρεάν για όλους τους πολίτες. Πιστεύουμε ότι ο αγώνας μας είναι η μόνη εγγύηση για την νίκη  μας.
Το ήδη υποβαθμισμένο βιοτικό επίπεδο των εργαζόμενων πέφτει ακόμα χαμηλότερα από τα νέα διόδια. Τα διόδια πλήττουν όχι μόνο τους κατοίκους των γύρω περιοχών αλλά και όλους τους εργαζόμενους που αναγκαστικά χρησιμοποιούν την εθνική οδό.
Οι κάτοικοι, οι εργαζόμενοι και όλοι οι ενεργοί πολίτες αντιστέκονται και μέσα από αμεσοδημοκρατικές  λαϊκές συνελεύσεις κλιμακώνουν τον αγώνα τους απαιτώντας:

ΟΧΙ ΣΤΑ ΔΙΟΔΙΑ
ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ
ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΔΡΟΜΟΙ και ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΧΩΡΟΙ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ
ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ
ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΗ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΝ

Καλούμε όσους χρησιμοποιούν τους  Εθνικούς δρόμους  και   θέλουν να παλέψουν μαζί μας  ενάντια στα διόδια, για ελεύθερους δρόμους για όλους, χωρίς μπάρες και σύνορα, να έλθουν στις δράσεις που γίνονται σε όλη την χώρα και να πλαισιώσουν τις επιτροπές μας.  Είναι ένας αγώνας που μας αφορά όλους.
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΑΖΙ ΜΑΣ

Αθήνα και Στερεά Ελλάδα
Ανδρέας Αγγέλης 6974198362
Δυτική Αθήνα – Ελευσίνα
Τάκης Αλεξόπουλος 6978338418
Δυτική Ελλάδα – Πάτρα
Νίκος Τζίρης 6938630696
Θεσσαλία – Βόλος
Γιάννης Χατζηγιάννης 6972004219
Βόρεια Ελλάδα – Θεσσαλονίκη
Γιώργος Τσιομάλου 6976708281

30]

κάντε κλικ πάνω στο έγγραφο για μεγένθυνση

ΕΚΛΕΙΣΑΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΚΑΠΤΗΡΙΟ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΤΡΟΧΑΙΑΣ ΚΑΠΑΝΔΡΙΤΙΟΥ!

Όποιος θέλει να πάει στη δημόσια υπηρεσία (ΤΡΟΧΑΙΑ) πρέπει να πληρώνει 3,6 ευρώ με επιστροφή στην εταιρία ΝΕΑ ΟΔΟΣ ΑΕ!

Δημοσιεύουμε με ντοκουμέντα μια απίστευτη καταγγελία συμπολίτη μας. Κληθείς απο την Τροχαία για να καταθέσει ώς μάρτυρας για ατύχημα, βρέθηκε προ συρματοπλεγμάτων επι του παρακαμπτηρίου δρόμου της Εθνικής Αθηνών Λαμίας, λίγα μέτρα απο το τμήμα Τροχαίας. Δεν μπορούσε να εισέλθει ούτε πεζός! Υποχρεώθηκε να επιστρέψει στην Εθνική και  να περάσει απο τα διόδια προκειμένου να έχει πρόσβαση στο Τμήμα Τροχαίας. Διαμαρτυρήθηκε και ζήτησε εξηγήσεις. Γνώριζε ότι η πρόσβαση στα δημόσια καταστήματα πρέπει να είναι ελεύθερη υποχρεωτικά. Γελάστηκε… Η τροχαία του απάντησε στην αναφορά του ότι Ο ΜΟΝΟΣ ΤΡΟΠΟΣ για να προσέρχεται στην υπηρεσία, όταν αυτό απαιτείται για κάθε πολίτη, είναι ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΔΙΟΔΙΑ στους ιδιώτες.

Η ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΜΠΑΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΙΚΑ

ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΑ ΔΙΟΔΙΑ

ΚΙΝΗΜΑ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΑ ΔΙΟΔΙΑ: Προς Κομματικούς καρεκλοκένταυρους, ενταύθα…

Το κίνημα ενάντια στα διόδια μετράει αρκετούς μήνες κινητοποιήσεων και δράσεων. Απλώνεται με ταχύτητα σε όλη την Ελλάδα. Ενοποιεί και οργανώνει τις αντιδράσεις και τις αντιστάσεις των εργαζομένων στο εξαντλητικό ξεζούμισμα του εισοδήματός τους με κάθε τρόπο και μέσο. Συμπυκνώνεται σε λίγες λέξεις που σηματοδοτούν τους αγώνες και τα κινήματα ενάντια στη πολιτική της εξαθλίωσης των εργαζομένων και του πλουτισμού μιας μικρής ολιγαρχίας κεφαλαιοκρατών. «ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ! – ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ!»

Το συντονισμό του κινήματος Πανελλαδικά και τον τρόπο λειτουργίας του αποφάσισαν  στον Βόλο, πριν δύο μήνες περίπου, εκπρόσωποι από όλα τα γεωγραφικά διαμερίσματα της χώρας που συμμετέχουν στις δράσεις κατά των διοδίων. Το κίνημα θα λειτουργεί ΑΜΕΣΟΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΑ και ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΤΩ. Τελεία και παύλα. Δεν θέλουμε άλλους «εκπροσώπους» αντιπροσώπους, δεν θέλουμε διαμεσολαβητές, δεν εκλέγουμε «γραμματείες» και «όργανα» καθοδήγησης από τα πάνω. Αποφασίζουμε αμεσοδημοκρατικά μέσα από γενικές συνελεύσεις, εκλέγουμε ανακλητούς εκπροσώπους κάθε φορά που αυτό απαιτούν οι περιστάσεις. Ωστόσο δεν λείπουν τα …παρατράγουδα. Δεν μπορούμε να μην αναφερθούμε στις προσπάθειες που καταβάλλουν επιμελώς κομματικοί μηχανισμοί και πολιτικές οργανώσεις προκειμένου να ελέγξουν τις διαδικασίες και να εκμεταλλευτούν πολιτικά το νέο κίνημα των εργαζομένων. Έχουμε εμπειρία. Κάθε φορά που οι κομματικοί καρεκλοκένταυροι έρχονται, οι εργαζόμενοι φεύγουν.  Σε όλους αυτούς , που δεν απορρίπτουμε ως συναγωνιστές, (απορρίπτουμε όμως την κομματική τους πρεμούρα)έχουμε να πούμε τα παρακάτω: Η πολιτική της ποδηγέτησης των κινημάτων προκειμένου να δικαιολογήσουν τη παρουσία τους στη πολιτική οι κομματικοί μηχανισμοί έχει χρεοκοπήσει ανεπιστρεπτί.  Το ίδιο εμφανής και αποκρουστική είναι η προσπάθεια ορισμένων να εκμεταλλευτούν τη συμμετοχή τους για να σπονσονάρουν τη παρουσία τους στα δημόσια πράγματα. Εκλογές στην αυτοδιοίκηση έρχονται, όλοι καταλαβαίνουν… Το κίνημα ενάντια στα διόδια δεν θα επιτρέψει σε κανέναν να το εκμεταλλευτεί και να το ενσωματώσει σε οποιοδήποτε πολιτικό σχεδιασμό. Η ενσωμάτωσή του θα σημάνει το τέλος του. Οι πολίτες και οι εργαζόμενοι που συμμετέχουν έχουν τον πρώτο και τον τελευταίο λόγο. Ας το αντιληφθούν όσο είναι καιρός οι θιασώτες της αντιπροσωπευτικής δημοκρατίας.

αττική αιχμή

Οι εκπρόσωποι Συντονιστικών Επιτροπών απο όλη την Ελλάδα στη δημιουργία του ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΟΥ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟΥ στο Βόλο

Παρακάτω ακολουθεί το κείμενο που συμφωνήθηκε στη σύσκεψη του Βόλου  και οι υπογραφές των εκπροσώπων:

Προς τα μέλη του Πανελλαδικού Συντονιστικού Επιτροπών Αγώνα κατά των διοδίων
Στην συνάντηση στο Βόλο, την 12-12-2009 , μαζευτήκαμε αντιπρόσωποι επιτροπών αγώνα και συλλογικοτήτων ενάντια στα διόδια.
Εκεί μετά από συζήτηση αποφασίσαμε ομόφωνα:
Την δημιουργία Πανελλαδικού Συντονιστικού που θα συντονίζει πανελλαδικές κινητοποιήσεις ενάντια στα διόδια. Το πλαίσιο αγώνα θα είναι :
– ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΩΝ ΔΙΟΔΙΩΝ
– ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΔΡΟΜΟΙ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ
– ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΟΥΝ ΤΑ ΔΙΟΔΙΑ

Αποφασίσαμε ότι
1. Τα παρόντα μέλη στην συνδιάσκεψη του Βόλου θα είναι και μέλη του Πανελλαδικού συντονιστικού (Π.Σ.).
2. Δεν θα υπάρχει Γραμματεία και ο συντονισμός θα γίνεται με συνεννόηση μεταξύ των μελών του Π.Σ.
3. Όλα τα μέλη των επιτροπών αγώνα που υπάρχουν και δημιουργούνται, πάνω στο καθορισμένο πλαίσιο αγώνα, θα είναι και μέλη του Πανελλαδικού συντονιστικού
4. Τα συντονιστικά θα λειτουργούν με διαδικασίες άμεσης δημοκρατίας και θα είναι ανοικτά , χωρίς αποκλεισμούς και συμφωνίες από τα πάνω και πίσω από κλειστές πόρτες , με δικαίωμα λόγου και συνδιαμόρφωσης της απόφασης , από όλους.
5. Το blog diodiastop.blogspot.com θα αναβαθμιστεί σε blog του πανελλαδικού συντονιστικού, αφού πρώτα ανατεθεί η διαχείριση του , σε ικανό αριθμό ατόμων που θα είναι αντιπροσωπευτικά των περιοχών και των απόψεων των μελών και των επιτροπών. Τα κείμενα της κεντρικής στήλης θα είναι αυτά που θα ενημερώνουν για την πορεία του αγώνα μας , ανακοινώσεις των επιτροπών και τα προγράμματα κινητοποιήσεων τοπικά και πανελλαδικά.
Ο αγώνας μας έχει νικηφόρα προοπτική , αρκεί να είμαστε ενωμένοι πάνω σε ξεκάθαρες διαδικασίες αμεσοδημοκρατικές και από τα κάτω.

ακολουθούν υπογραφές:
ΑΡΓΥΡΗΣ ΑΛΕΞΙΟΥ , Πρόεδρος Τοπικού Συμβουλίου Τραγάνας, Μέλος επιτροπής Αγώνα ενάντια στα διόδια Λοκρίδος, Μέλος Πανελλαδικού Συντονιστικού,
ΚΩΣΤΑ ΚΑΣΤΡΙΤΣΗΣ, Τραγάνα , Μέλος επιτροπής Αγώνα ενάντια στα διόδια Λοκρίδος, Μέλος Πανελλαδικού Συντονιστικού,
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ, Τραγάνα, Μέλος επιτροπής Αγώνα ενάντια στα διόδια Λοκρίδος,
ΣΤΑΥΡΟΣ ΚΟΛΙΟΦΟΥΤΗΣ, Τραγάνα, Μέλος επιτροπής Αγώνα ενάντια στα διόδια Λοκρίδος,
ΒΑΣΙΛΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ, Αφίδνες, Μέλος συντονιστικού επιτροπών αγώνα κατοίκων και φορέων Β. Αττικής, Μέλος Πανελλαδικού Συντονιστικού,
ΛΕΩΝΙΔΑΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ, Μέλος συντονιστικού επιτροπών αγώνα κατοίκων και φορέων Β. Αττικής, Μέλος Πανελλαδικού Συντονιστικού
ΜΑΡΙΑ ΛΕΚΑΚΟΥ, Μέλος συτονιστικού επιτροπών αγώνα κατοίκων και φορέων Β.Αττικής, Μέλος Πανελλαδικού Συντονιστικού,
ΙΩΑΝΝΑ ΓΚΙΚΑ, Βόρεια Αττική, Μέλος Πανελλαδικού Συντονιστικού,
ΓΙΑΝΝΗΣ ΧΑΤΖΗΓΙΑΝΝΗΣ , Βόλος, Μέλος Πανελλαδικού Συντονιστικού,
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΑΓΓΕΛΙΔΗΣ, Αιγίνιο, Συντονιστής Επιτροπής Αγώνα Πιερίας, Μέλος Πανελλαδικού Συντονιστικού

Προς καρεκλοκένταυρους και λοιπούς πολιτικάντηδες (2)

Με την προηγούμενη ανάρτηση – τοποθέτηση της εφημερίδας για τη λειτουργία του ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟΥ Β.Α. ΑΤΤΙΚΗΣ αποφύγαμε να αναφερθούμε στις προσωπικές και πολιτικάντικες στρατηγικές μελών του ΣΥΡΙΖΑ μόνο για ένα λόγο: Την ενότητα. Την ενότητα στη βάση και από τα κάτω που είναι η μόνη δυνατή οδός για να αντισταθούν αποτελεσματικά, να παλέψουν και να νικήσουν οι εργαζόμενοι. Και στο κίνημα ενάντια στα διόδια. Δυστυχώς οι σταλινικές μέθοδοι ορισμένων δεν λένε να τελειώσουν. Αποφάσισαν, ερήμην της πλειοψηφίας της Συντονιστικής συνέλευσης να «περάσουν» καταστατικό λειτουργίας, με σκοπό να αναλάβουν τη «διεύθυνση» του αγώνα. Επέβαλαν θέμα εντοπιότητας για να συμμετέχει κάποιος και να ψηφίζει στη Συντονιστική συνέλευση. Έτσι π.χ. δεν μπορεί να συμμετέχει η Ν.Ερυθραία, η Κηφισιά, το Μαρούσι, η Πεύκη  κ.λ.π., ο πολύς κόσμος δηλαδή. Εάν δεν κατοικεί ή δεν εργάζεται στα στενά όρια των κοινοτήτων της ΒΑ Αττικής δεν μπορεί να έχει λόγο. Τα διόδια των Αφιδνών αποτελούν σημείο ενδιαφέροντος μόνο συγκεκριμένων πολιτών! Μια ερώτηση: Όταν καλείτε στις κινητοποιήσεις στα διόδια των Αφιδνών τους εργαζόμενους – κι αυτοί ανταποκρίνονται – από όλη την Αθήνα, έρχονται να εκτελέσουν δικές σας αποφάσεις λέτε;;;

Αντί της ανοιχτής συνέλευσης όλων όσων ενδιαφέρονται να αγωνιστούν επέλεξαν τη δημιουργία 17/μελούς «Συντονιστικής επιτροπής» και  7μελούς «Συντονιστικής γραμματείας» επιπλέον, έτσι ώστε να «μαζεύεται» καλύτερα η ιστορία κ.λ.π. κ.λ.π. Εντωμεταξύ, μέχρι να γίνει και αυτή η «εκλογή» διόρισαν μια «αντιπροσωπευτική εκτελεστική γραμματεία» να διευθύνει …. Και το καλύτερο: «Όποιος διαφωνεί διαγράφεται!!!». Τα υπόλοιπα είναι λεπτομέρειες ( αλλά δείτε τις στο ιστολόγιο) ….(http://diodiastop.blogspot.com)

Σε άρθρο του Στρατή Λουπάταζη, στο παραπάνω  ιστολόγιο που διαχειρίζεται αποκλειστικά η «πλειοψηφούσα συνιστώσα (ΣΥΝ), με τίτλο «ΔΥΝΑΜΗ ΜΑΣ – Η ΕΝΟΤΗΤΑ» (!) υπεραμύνονται των θέσεών τους και ούτε λίγο ούτε πολύ κατηγορούν τους διοργανωτές της συμβολικής διαμαρτυρίας στα γραφεία της ΝΕΑΣ ΟΔΟΥ ΠΑΘΕ στο Μαρούσι, γιατί τάχατες δεν είχαν πολύ κόσμο…(Παρασκευή, μέρα εργάσιμη/12 το μεσημέρι). Αυτοί γιατί δεν ήρθαν;;;

Εδώ λοιπόν ο «ενωτικός κ. Λουπάταζης» κατηγορεί κάποιες «μειοψηφίες» για αντιενωτική συμπεριφορά. Να θυμίσουμε στο κ. Λουπάταζη, μέλος του ΣΥΡΙΖΑ, ότι σε όσα αφορούν την ΑΙΧΜΗ ας προσέχει λίγο περισσότερο για να μην εκτίθεται. Του λέμε ότι, όταν η Η ΣΕ της ΑΙΧΜΗΣ ξεκινούσε τη παρουσία της το 2002 αναπτύσσοντας δράσεις ενάντια στους ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥΣ ΤΗΣ ΑΡΠΑΧΤΗΣ, το κόμμα του, ο ΣΥΝΑΣΠΙΣΜΟΣ ψέλλιζε κάτι ακατάληπτα  ιδεολογήματα «περί της λαϊκής διαχείρισης των αγώνων» και των πλεονεκτημάτων που θα μπορούσαν ενδεχομένως να προκύψουν από την ανάληψη τους. Σήμερα γνωρίζουμε όλοι τα σήμαιναν αυτοί οι αγώνες για τη πατρίδα μας. Ακόμη να του πούμε ότι πριν (και) το προσωπικό του συμφέρον, θεμιτό, τον οδηγήσει στην άρνηση πληρωμής διοδίων στις Αφίδνες που κατοικεί ,εμείς αντιστεκόμασταν (και συνεχίζουμε) στην επιβολή διοδίων στην ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟ τα προηγούμενα χρόνια. Όσο για την αξιοπιστία των υπολοίπων που γράφει, αλλά και τη προσωπική του αντίληψη «περί δημοκρατίας», επισυνάπτουμε δημόσια συνομιλία στο ιστολόγιο του ΣΥΡΙΖΑ Αρτέμιδος . (και φωτογραφία)

ΣΥΡΙΖΑ Αρτέμιδος

Το blog του ΣΥΡΙΖΑ Αρτέμιδος

σύντροφος Γιώργος Γκινοσάτης προς σύντροφο Στρατή Λουπάτατζη

Δημοσιευμένο Ιουλίου 23, 2009 Uncategorized Leave a Comment

Σύντροφε Στρατή

Σου στέλνω την απάντηση στη συντρόφισσα Ιωάννα και είμαι πρόθυμος για ένα ζωντανό διάλογο, καλή η τεχνολογία αλλά θεωρώ ότι με το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο δεν λύνονται οι πιθανές πολιτικές διαφορές, πόσο μάλλον όταν χωρίς καν να έχουμε ανταλλάξει μια κουβέντα φροντίσατε να «ενημερώσετε» τους συντρόφους και τις συντρόφισσες της Ανατολικής Αττικής, αποσπασματικά βέβαια. Η ενημέρωσή τους θα έπρεπε να γίνει αφού μου δίνατε και εμένα την ελάχιστη δημοκρατική δυνατότητα που έχω (μη διαθέτοντας τόσο πλήρη λίστα e-mail)  να απαντήσω ώστε να διαβάσουν και την άλλη άποψη.

Συντροφικά

Γιώργος  Γκινοσάτης

(Οι υπογραμμίσεις και ο χρωματισμός δικά μας)

http://syrizartemidos.wordpress.com/2009/07/23/%CF%83%CF%8D%CE%BD%CF%84%CF%81%CE%BF%CF%86%CE%BF%CF%82-%CE%B3%CE%B9%CF%8E%CF%81%CE%B3%CE%BF%CF%82-%CE%B3%CE%BA%CE%B9%CE%BD%CE%BF%CF%83%CE%AC%CF%84%CE%B7%CF%82-%CF%80%CF%81%CE%BF%CF%82-%CF%83%CF%8D/

κλικ στη φωτο για μεγενθυνση

Μαζί με ην ΑΙΧΜΗ «πήραν τα σκάγια» του αρθρογράφου και τη Ριζοσπαστική Δημοτική Κίνηση ΕΚΤΟΣ ΤΩΝ ΤΕΙΧΩΝ. Συμμετείχε…., γιατί έρχονται δημοτικές εκλογές!!! (έγραψαν) Ας ξαναδούν το ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ (που επισυνάπτουμε) της Ιωάννας Στεργίου, μέλους της «προσωρινής» εκτελεστικής γραμματείας του Συντονιστικού ΒΑ Αττικής  και μέλους βεβαίως, γιατί όχι άλλωστε, του ΣΥΝΑΣΠΙΣΜΟΥ/ΣΥΡΙΖΑ. Το θέμα είναι εδώ: Στη πρώτη σελίδα, η πρώην βουλευτής του ΣΥΝ, νύν Νομαρχιακή Σύμβουλος και μελλοντκώς υποψηφία  προβάλλει τον …εαυτόν της,  με μια φωτογραφία απο κινητοποίηση ενάντια στα διόδια, κάτω από τη δική της (φωτογραφία) βεβαίως, βεβαίως… Για να μην ξεχνάμε προφανώς, σε ποιους οφείλουμε τους αγώνες μας!

κλικ στη φωτο για μεγενθυνση

http://ioannastergiou.wordpress.com

Τους προκαλούμε επιπλέον, αφού δεν μας γνωρίζουν, δεν ξέρουν ποια είναι η ΑΙΧΜΗ κ.λ.π. να ανοίξουν και να διαβάσουν τα πρώτα φύλλα που έχουν αναρτηθεί στο ιστολόγιό μας. Δεν θα εκπλαγούν ίσως, αλλά επειδή η ιστορία διδάσκει, θα ανακαλύψουν όσοι άλλοι ασχοληθούν με το θέμα, ότι και στη περιοχή του Μαρουσιού παλαιότερα (2002) δυναμιτίστηκε ένα ολόκληρο κίνημα και διασπάστηκε γιατί κάποιοι αντίστοιχοι κομματικοί καρεκλοκένταυροι επεδίωξαν να υποκαταστήσουν την αμεσοδημοκρατική λειτουργία με την αντιπροσωπευτική δημοκρατία τους, εκλέγοντας γραμματείες, γραμματείες των γραμματειών, επιτροπάτα  κ.λ.π. «διοικητικά συμβούλια»…

Πάρτε αυτά προς το παρόν, ξανασκεφτείτε το σύντροφοι, κι εδώ είμαστε. Η ενότητα δεν κινδύνεψε ποτέ από τα κάτω. Από τις πολιτικές φιλοδοξίες και τις μικροκομματικές σκοπιμότητες κινδυνεύει, αλλά αυτό είμαστε αποφασισμένοι να το αλλάξουμε. Από τα κάτω. Είτε το θέλετε είτε δεν το θέλετε ορισμένοι. Οι αγώνες κρίνονται στους δρόμους. Εκεί θα βρισκόμαστε μαζί. Σε κλειστά γραφεία και «διευθυντήρια» δεν θα συμμετέχουμε, ευτυχώς για εμάς. Παραμένουμε στα κάτω μαζί με όλους τους κατοίκους, τους συναδέλφους εργαζόμενους και κάθε αγωνιζόμενο ανιδιοτελώς συμπολίτη

One thought on “ΚΙΝΗΜΑ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΔΙΟΔΙΩΝ

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s